Thursday, August 17, 2023

برای بعدترها

 ما در چیزی خوبیم و در چیزی بد؟ این نقطه ضعف و قوت همیشگی خواهند بود یا موقت؟ 

من؟ در شروع دوباره بدم. شاید اسمش ترمیم باشه اما ترجیح میدم اسمش رو شروع دوباره بذارم. در هر چیز که یکبار شکسته رها شده. حالا رسیدم به وسط زندگی. تقریبا هر چیزی که میشده تجربه کنم رو یکبار تجربه کردم و بخش زیادیشون به ناکامی رسیدن. رسیدم به اونجا که اگر سبک سابق رو بخوام ادامه بدم احتمالا به زودی چیزی نمونه برای زندگی کردن. اما سمت دیگه چی؟ چقدر میشه زندگی رو از نو تجربه کرد؟ چقدر میشه دوباره زیست؟ اینبار چی میشه؟

آیا اونقدر شجاع هستم که زندگی که اینطوری شکسته شده رو درستش کنم؟ چیزهایی رو از نو شروع کنم؟ آیا میتونم؟ دستم میرسه؟ میشه؟ تنها چیزی که مطمئنم اینه که پنج سال دیگه جواب این سوالات رو خواهم داشت. هیچ چیز دیگه ای نمیدونم.

No comments:

Post a Comment

افتخار

کم خوابیدم دوباره. یکی از برج های روبروی خونه، حوالی پنج صبح از طبقات بالاش روشنی شروع شد که پایین بیاد. روی خونه به سمت جنوب غربیه. نه ماه ...